Ia uite ce chelie i-a răsărit lui Gigi Becali în creştetul capului

Câteodată, când îşi face freza pe spate, o mai ascunde. Uneori, însă, adoptă o frizură cu breton, iar chelia sa este mai vizibilă ca oricând. Interesant este ce va mai spune acum europarlamentarul, ştiut fiind faptul că, în urmă cu ceva timp, râdea de mama focului de pleșuvia rapidistului George Copos, spunând că decât să aibă chelia lui Copos mai bine dă toată averea şi rămâne sărac lipit.

Fotoreporterii Libertatea l-au surprins pe cel supranumit latifundiarul din Pipera pe când se întreţinea, amical, cu un prieten mai vechi pe care îl întâlnise la una din cafenelele de fiţe de pe Dorobanţi.

8 comentarii:

  1. Domnule Becali, de cinci ani trec prin presiuni infernale de la Basescu in care am fost chiar bsi desfigurat si luat cu ambulanta si acum am ajuns practic in strada. Va rog sa interveniti sa opriti presiunile si teroarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte recunoscător față de firma de împrumuturi Elegant pentru că m-a ajutat să obțin un împrumut de 600.000 USD cu ajutorul ofițerului de împrumut Russ Harry și voi fi întotdeauna recunoscător. Viața mea s-a schimbat, banii mi-au fost plătiți, dețin acum o afacere pe care o întrețineam pentru familia mea. Sunt recunoscător pentru tine, domnule Russ, și Dumnezeu să vă binecuvânteze. Le puteți contacta pentru asistență financiară pe e-mail: Elegantloanfirm@hotmail.com pentru asistența dvs. financiară.

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule gigi becali mă numesc Tabeică Ana Maria si am 17 ani si as vrea sa va rog dacă ati putea sa ne ajutati cu o mare problemă in calaraşi vă rog foarte frumos să mă contactați noi stam 8 persoane in calaraşi intr un bloc foarte amărât fara lumina fata conditi iar primarul nostru nu face nimic cu acest lucru va rugam avem mare nevoie de dumneavoastră acesta este numarul meu de telefon 0727904958 adresa de email este mustafamurat19.8@gmail.com va rog frumofrumos sa ma contactați

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună seara! Mă numesc claudiu, si as dori sa vorbesc personal cu Domnul Becali.

    0767529854-whatsapp. Vă mulțumesc anticipat. !

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne-ajută!!!d.le Gigi Becali.. Dumnezeu sa va ajute in tot ce va doriți...am văzut că ați ajutat f.multa lume cu necesități materiale...daca acum simțiți sa vă retrageți intr.o mănăstire vă înțeleg vreți să vă ajutați și sufletul d.voastra...Doamne ajuta!!!in tot ce va propuneți!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceasta este Nr meu va rog ajutatima 0755624996

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnule Gigi Becali va rog ajutatima sunt o mama cu 5copii și n-am casa terminata vreau să mă ajutați va rog

    RăspundețiȘtergere