Gigi Becali şi-a înţeles greşelile după potopul de critici: "Steaua nu merge din cauza mea!"

Patronul stelist Gigi Becali şi-a turnat cenuşă în cap la o zi după semieşecul Stelei de pe terenul nou-promovatei Voinţa Sibiu (1-1), considerându-se principalul vinovat pentru impotenţa echipei de a obţine primul succes al sezonului.

"Roni Levi e antrenorul Stelei, eu am încredere în el. Meme are aceeaşi relaţie cu Levi. Dacă era ceva, îmi spunea. Amândoi sînt într-o situaţie incomodă acum. Echipa nu merge din cauza mea, îmi asum răspunderea. Ce să facă Levi cu o echipă fără creier, fără mijlocaşi centrali şi fără atacant?", a spus Gigi Becali la gsptv.

3 comentarii:

  1. Doamne ajuta! daca imi este cu putinta pot scrie si eu cateva randuri nu stiu daca vor ajunge la Domnul George Becali, Fac dializa de 10 ani aproape vreua sa merg si eu la Athos alaturi de Domnul George Becali .adresa mea de email este : valerian.liviu@yahoo.com
    Doamne ajuta! o zi buna va doresc multa sanatate fericire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta! daca imi este cu putinta pot scrie si eu cateva randuri nu stiu daca vor ajunge la Domnul George Becali, Fac dializa de 10 ani aproape vreua sa merg si eu la Athos alaturi de Domnul George Becali .adresa mea de email este : valerian.liviu@yahoo.com
    Doamne ajuta! o zi buna va doresc multa sanatate fericire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara doamnule gigi Becali ma numesc cozmînca tatiana am si eu nevoie de un ajutor am un copil cu handicap tretrapareza pastica si paralizie cerebrala stam intro ferma la valu lui traian am văzut ca ajutați mii de oameni si as dori si eu un mic ajutor cu niste pempersi lucruri pt copil.Informații despre baietelul meu:il cheamă Andrei are 4 ani.eu sunt asistent personal si am salariul foarte mic de 1000de lei....Daca ma puteți ajuta contactatima la acest nr.:0764639075

    RăspundețiȘtergere