Gigi Becali e boss de boss: "Îmi place luxul, îmi place aurul, lucrurile mari, dacă e o maşină mică eu nu merg cu ea"

Gigi Becali este un om foarte credincios, dar chiar şi aşa recunoaşte că are păcate cu care va muri.

Gigi Becali boss lux aur
Finanţatorul stelist nu se sfieşte să spună în gura mare că îi plac luxul, banii, aurul şi tot ce e mare. Drept urmare, dacă unii s-ar simţi prost în palatul de pe Aleea Alexandru, Gigi spune că pentru el acel loc este ceva ce nu mai există în Bucureşti şi unde se simte ca în altă lume.
"Trufia este păcatul cu care eu voi muri, mă voi duce cu el în mormânt pentru că este ceva ce-mi place, disper după trufie. Îmi place luxul, îmi place aurul, lucrurile mari, dacă e o maşină mică eu nu merg cu ea, oile să fie mari, calul mare, totul să fie mare. Până la 90, 100 de ani, până mor o să fiu aşa. Stau în palat de 4, 5 ani, în fiecare zi îl admir, am investit 3 milioane de euro în el numai pentru aur. E băgat în circuitul turistic, e monument istoric", a povestit, senin, Gigi Becali.

3 comentarii:

  1. Vteu sa iau legatura cu gigi becali

    RăspundețiȘtergere
  2. VA IMPLOR SPUNETI' SI MIE CUM POT DA DE DL GEORGE BECALI. SUNT PENSIONATA PE HANDICAP DEFINITIV.VA IMPLOR ,STIU CA DL.BECALI IUBESTE COPIII SI.AS DORI DACA DORESTE SA MĂ AJUTE SA FAC FERTILIZARE IN VITRO. AM 35DE ANI ,TIMPUL TRECE SI DOAMNE FERESTE AJUMG SA NU MAI POT RAMANE GRAVIDA
    0760403100 este nr meu de telefon
    Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua domnule gigi becali aș dori să iau legătura cu dumneavoastră

    RăspundețiȘtergere