Gigi da prime in progresie aritmetica

"Am vorbit cu Gigi Becali si a acceptat sa jucati din nou pe prime, vom avea un sistem nou de premiere", a fost mesajul managerului din Ghencea. Tanase si compania vor avea sansa sa castige de la etapa la etapa mai multi bani, in cazul in care vor invinge meci de meci. Pentru prima victorie in Liga I "ros-albastrii" vor fi recompensati cu cate 1.000 de euro, daca vor lega si a doua victorie vor primi 2.000 de euro, iar pentru al treilea succes consecutiv vor lua 3.000 de euro.

9 comentarii:

  1. Buna ziua rog din suflet cn poate sa ma ajute sa eau legatura cu donnu gigi becali am mare nevoie sa vb cu dumnealui 0724522767 nr meu

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua rog din suflet cn poate sa ma ajute sa eau legatura cu donnu gigi becali am mare nevoie sa vb cu dumnealui 0724522767 nr meu

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,Domnnul Becali va rog sa ma ajutati si pe mine!!! Nu cer nimic gratis vreau doar sa ma ajutati si pe mine sa vind un pamint!.pamintul este in Dragomiresti-Vale..are iesire si pe sos Chitula! Sunt intr-o situatie crunta si treb sa-l dau sunt 12500mp

    RăspundețiȘtergere
  4. Am uirat sa dau nr 0720139323...Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Am uirat sa dau nr 0720139323...Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate pt cei care ii trimit scrisori la adresa dumnealui va dau un sfat nu va mai chinuiti caci domnul care se ocupa cu administrarea nu primeste scrisorile .. le refuza..

    RăspundețiȘtergere
  7. As dori sa vorbesc urgent cu domnul gigi sa imi spuna cineva cum pot lua legatura cu el

    RăspundețiȘtergere