Patronul Stelei, Gigi Becali, e un tată dur » Educaţie de fier pentru fete!

Gigi Becali păstrează cu stricteţe regulile cu care el a fost crescut. Patronul Stelei a povestit la emisiunea "Ultima oră" cum se comportă cu cele trei fiice ale sale de 17 ani, 16 ani şi 12 ani. "Sînt mîndru de ele, au medii de 9.00 - 9.50, e mare lucru să ai notele astea la liceu. Eu le cresc pe ele cum le-a crescut tata pe surorile mele. Tata avea o toporişcă pe un dulap şi le-a spus surorilor mele că le lasă să se întîlnească cu băieţi. «Dar cînd stai în dreapta lui, mîna aia trebuie să şi-o ţină în buzunar. Dacă stai în stînga, mîna stîngă o ţine în buzunar. Nimeni nu are voie să te atingă!».

Fetele mele se vor întîlni cu băieţi cînd vor avea 18 ani, dar eu voi şti cu cine. Şi nimeni nu are voie să le atingă. Doar bărbaţii cu care se vor căsători au voie să le atingă, unul singur toată viaţa!", a povestit Becali.

"La mall e diavolul!"
Patronul roş-albaştrilor vrea ca, duminică de duminică, cele trei fete ale lui să meargă la biserică. "Acum cîteva duminici nu au mai mers la biserică, iar după-amiaza voiau la mall. Nu le-am lăsat. Păi, dacă nu mergi la Hristos, cum să mergi la mall, acolo unde e diavolul? Dacă mergi la Hristos, ai voie şi la mall, la Satana, că oricum el nu mai are forţă după ce ai mers la biserică!", a declarat finanţatorul steliştilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu