Gigi Becali despre Stan: Primul meci pe care nu-l câştigă, la revedere

Gigi Becali, a revenit asupra declaraţiei, afirmând că a avut o discuţie lămuritoare cu antrenorul, în urma căreia cei doi s-au împăcat. "Stan m-a sunat şi mi-a zis că nu a zis aşa ceva. Dacă el m-a sunat înseamnă că îşi recunoaşte greşeala. M-am împăcat cu Ilie Stan", a spus Gigi Becali la GspTV.


Finanţatorul Stelei, Gigi Becali, a oferit o declaraţie în stilul caracteristic, spunând că formaţia pregătită de Ilie Stan trebuie să câştige meciul cu Twente Enschede din Liga Europa, altfel tehnicianul va fi demis, informează Mediafax.

"Arunci cu băţul în baltă ca fraierul. Păi pot să-l mai am eu la inimă vreodată? Ăsta, tam-nesam, nebătut, plânge! E condamnat să câştige meciurile la rând, toate. Primul meci pe care nu-l câştigă, la revedere", a declarat, luni, Becali la DigiSport.
   
Becali a reacţionat după ce Ilie Stan a spus că el şi staful său nu au mai fost plătiţi din noiembrie.
   
"Cei din staful tehnic sunt nemulţumiţi şi ei pentru că au rate la bănci, muncim... Din asta trăim. La câte probleme avem, să fie o zi de salariu şi la noi ca să ne liniştim familiile şi să venim tot timpul la serviciu cu plăcere. Dar ne-a promis că se va rezolva problema", a afirmat Stan.
   
Returul va avea loc joi, de la ora 20.00, la Enschede.

3 comentarii:

  1. buna ziua ma numesc cazam daunt am 29 ami sunt din mangalia ju constanta . eu din nastere am un handicap loco motor pareza spastica am gradur 1 cu asistent personar e mama mea . stau intro camera data de primaria mangalia . va rog vreau cu gigi becali nr meu e +0784005425

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ziua ma numesc cazam daunt am 29 ami sunt din mangalia ju constanta . eu din nastere am un handicap loco motor pareza spastica am gradur 1 cu asistent personar e mama mea . stau intro camera data de primaria mangalia . va rog vreau cu gigi becali nr meu e +0784005425 imi doresc mult sa vorrnesc macar o data in viata mea cu gigi becali

    RăspundețiȘtergere
  3. Va rog frumos domnul Becali ajutatima .să vă de-a Dumnezeu sănătate la familie.

    RăspundețiȘtergere