Lecţie de istorie cu Gigi Becali: "Mihai Viteazul era un machedon care dădea bani cu dobîndă"

Patronul Stelei, Gigi Becali, i-a răspuns lui Adrian Mititelu, care în urmă cu cîteva săptămîni îl ironizase, declarînd că acesta a crezut mereu că numele de familie al lui Mihai Viteazul este Viteazul.


"Mititelu a spus că eu nu ştiam că pe Mihai Viteazul îl chema Pătraşcu. Am citit biografia lui Mihai Viteazul, era un machedon care dădea bani cu dobîndă. Cum să cred eu că numele lui era Viteazul? Păi Viteazul e nume de familie?", a spus Gigi Becali la GSP TV.

Acesta a vorbit şi despre războiul pe care patronul Craiovei îl poartă cu federaţia: "Mititelu zice că i-am luat jucătorii, dar uită că i-am dat 1,1 milioane de euro pe Mihai Costea. Oi lua eu banii ăştia înapoi? Pe Prepeliţă l-am luat că băiatul şi-a depus actele să devină jucător liber, pe Florin Costea l-am luat la fel... Mititelu minte şi fabulează prea mult. El nu ar fi prost şi idiot, dar fabulînd mult se aruncă singur în derizoriu.

Nu îl mai bagă nimeni în seamă pentru că scoate numai aberaţii. Inventează tot felul de tîmpenii, cum să îl mai creadă lumea?", a spus Gigi Becali la "Contraatac", pe GSP TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu