Gigi Becali vrea să devină primarul Capitalei la alegerile care vor avea loc pe 10 iunie, iar afişe cu patronul roş-albaştrilor au apărut peste tot prin Bucureşti. Acesta s-a decis să se folosească şi de funcţia pe care o ocupă la Steaua.
Un afiş uriaş cu Gigi Becali şi mesajul acestuia electoral a fost instalat chiar în faţa intrării din Complexul Ghencea. Poza a fost postată pe site-ul suporterilor stelişti, www.fcsteaua.ro
Aseară, într-o emisiune electorală, latifundiarul din Pipera recunoştea că a intrat în cursa pentru Bucureşti din plictiseală. "Fotbalul e în vacanţă şi am zis să nu stau degeaba, d-aia m-am înscris la alegeri. După 10 iunie, începe iar campionatul şi totul revine la normal. Eu fără fotbal nu pot!", a comentat Becali.

5 comentarii:

  1. D-le Becali,
    Aveti codul destinului 9. Sunteti evoluat spiritual si poate si alesul lui D-zeu. V-am felicitat promisiunea pe care ati facut-o lui D-zeu la iesirea din puscarie si anume ca : toti banii pe care-i aveti sunt de la D-zeu si ca o sa-i folositi in sprijinul saracilor si copiilor orfani. Dar se pare ca v-ati razgandit. Nu va jucati cu promisiunile facute lui D-zeu.
    Eu nu am banii dvs. Dar am o casa si un teren in Bucuresti pe care ma chinuiesc sa le vand si banii sa fac un camin ptr copii orfani.
    Ajutati-ma sa vand aceste imobile. Nu ptr mine vor fi banii, ci ptr copilasii orfani care sunt ingeri si sunt imparatia lui D-zeu. Va rog sunati-ma la 0724 838 500

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu Gigi Becali i-mi doresc enorm de mult sa pot sta de vb cu dumneavoastră în particular în legătură cu fotbalul și nu știu cum o face va rog dacă se poate și știe cineva cum va rog

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt plecat de mult din România am jucat fotbal și știu ce pot de acea vreau sa vb cu dumneavoastră

    RăspundețiȘtergere