Andreea Bododel «vânează» averea lui Becali. A pus ochii pe al doilea nepot al lui Gigi!

Andreea Bododel reuşeşte, aparent fără voia ei, cel puţin aşa susţine ea, să atragă atenţia nepoţilor lui Gigi Becali.
După ce în urmă cu două săptămâni se plângea în ziarul Click! că Lucian o „stresează cu sms-urile lui”, bruneta a fost la film cu un al doilea nepot a latifundiarului din Pipera, Tache Becali (foto jos), susţine stl.ro.


Fosta iubită a lui Liviu Vârciu i-a atras atenţia lui Lucian Becali în urmă cu două săptămâni, după ce a făcut spectacol într-un club din Capitală, bălăcindu-se aproape goală într-o cupă imensă, plină cu lapte.

Printre bărbaţii aflaţi în club, impresionaţi de prestaţia brunetei, s-a numărat şi Lucian Becali. Conform martorilor, acesta s-ar fi chinuit toată noaptea în club să o agaţe, i-ar fi cerut numărul de telefon, însă focoasa brunetă s-a ţinut tare pe poziţii şi a refuzat să i-l dea.

Lucian nu s-a lăsat însă, a făcut rost de telefonul fetei şi de atunci face marcaj strâns la orice oră din zi şi din noapte, aşa cum susţine chiar Andreea.

„Mă stresează cu sms-urile, dar eu nu am nici o treabă cu el. Nu vreau să îmi asociez imaginea cu acest băiat şi nici cu altul. Eu sunt singură acum şi mi-e bine aşa. Nu vreau să mai intru într-o relaţie foarte curând, pentru că m-am săturat să am relaţii aiurea, scurte şi cu cine nu trebuie. Va mai dura ceva vreme până când mă voi cupla din nou”
, spunea, la vremea respectivă, Andreea Bododel, pentru Click!

Într-adevăr, se pare că a trecut mulă vreme până când s-a cuplat din nou. Mai precis, au trecut două săptămâni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu