Gigi Becali, despre dosarul "Valiza": Dacă mă condamnă, plec! Mă duc unde sunt liber, unde pot să fac ce vreau pe banii mei

Gigi Becali ameninţă că va pleca definitiv din România dacă va fi găsit vinovat în dosarul "Valiza", în care este acuzat de corupţie.

"Dacă premierea este mită în România, eu nu mai vreau să trăiesc în ţara asta. Dacă mă condamnă, plec! Mă duc unde sunt liber, unde pot să fac ce vreau pe banii mei", a declarat Gigi Becali la GSP TV.

Instanţa se va pronunţa pe 17 aprilie în acest caz, după două amânări consecutive. Procurorul a cerut o pedeapsă cu închisoarea de 4 ani pentru Gigi Becali.

Dacă va fi găsit vinovat, Gigi Becali va pierde şi cele 1,7 milioane de euro, bani reţinuţi acum patru ani, iar Steaua ar putea fi retrogradată.

Un comentariu:

  1. steaua trebuie sa fie cea mai buna echipa din romania, nu numai cea mai buna , ci cu mare diferenta cu restul echipelor.... eu pot ajuta sa ajunga asa!!! tel. 0034 675816244 sau 0034 638386095.

    RăspundețiȘtergere