Becali şi-a pierdut controlul în direct. Motivul: ciobănaş cu 300 de oi VIDEO

"Am momente când fredonez imnul altor echipe care îmi place, decât imnul Stelei. Fredonez ceea ce îmi place", a spus Becali, în timpul intervenţiei telefonice.
Jurnalistul Ioan M. Ioniţă a intervenit şi l-a întrebat pe patronul Stelei: "Nu propuneţi dumneavoastră, de pildă, ca imn naţional, "Ciobănaş cu 300 de oi"?
"Ştii ce propun? Tu eşti prea dobitoc ca să mai apari la televiziune. Prostule, tâmpitule, dobitocule... Să nu mai apari la televiziune că eşti prea prost. Nu îl mai invita pe dobitocul ăla. Nu mai invitaţi proştii", a spus Becali.
"Maseuza am fredonat-o. Pentru că îmi place foarte tare", a mai spus Becali, în cadrul emisiunii Ultima oră, referindu-se la imnul Franţei, La Marseillaise.
Patronul Stelei spune că atunci când merge pe stadion vrea să vadă fotbal. "Vă mărturisesc că atunci când merg la meci nici nu mă interesează imnul. Abia aştept să se termine ca să văd meciul. Nu sunt aşa de sensibil şi de sentimental. Uite aşa sunt de naţionalist că atunci când merg la fotbal, vreau să văd fotbal. Nu imn", a mai declarat Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu