Gigi Becali: Gazonul nici nu a fost plătit. Voi aduce alt gazon din Olanda

Gigi Becali a declarat că românii ar trebui să fie mândri că eu un stadion minunat, nu să arunce cu pietre în Oprescu şi Primărie pentru starea gazonului.

Becali şi-a luat angajamentul ca împreună cu Copos să schimbe gazonul de pe stadionul Naţional Arena şi că îl va aduce din Olanda, pentru că acesta este de mai bună calitate.

"Avem un stadion de 200 şi ceva de milioane şi asta e un lucru extraordinar. E adevărat că toţi ne-am făcut griji când au sărit câteva brazde, mai ales la începutul meciului, dar am terminat cu bine un meci greu.
Gazonul este o piesă de schimb minoră, pe care o schimbi de câte ori vrei. Să nu aruncăm acum în primar şi în Primarie. E un lucru mionor care trebuie schimbat şi îl vom face. Eu am venit să cer acceptul să schimb gazonul. Ei nu aveau de unde să ştie de gazon că nu se pricep. Gazonul încă nu a fost plătit, pentru că trebuia preluat abia după acest meci şi nu îl vor mai plăti pentru că nu este în stare bună. Eu mi-am aluat angajamentul că schimb gazonul, eu şi Copos vom pune banii şi ni se vor deconta banii din cei ce care îi vor scădea din contractul cu constructorul. S-au făcut atâtea invenţii pe lumea asta şi un gazon nu se poate pune. Până diseară eu mă voi ocupa de asta şi vreau gazon din Olanda", a explicat Gigi Becali la Realitatea Tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu