Becali despre cea mai mare teapa a lui MM: "Avea 32 de kile! Am crezut ca nu e posibil asa ceva"

Becali e tot numai un zambet inaintea meciului cu Brasov! Si-a adus aminte de transferul lui Elton, despre care spune ca l-a marcat pe viata.
"A fost circ mare de tot. Cand l-am vazut, m-am gandit: Sa vezi tu ca p-asta nu l-a luat nimeni ca e mititel, e invizibil! Dar l-am lasat sa vad ce stie sa faca. Si am vazut! Il atingea unul cu umarul la antrenament, cadea ghiulea, jos cu el! Mai facea el 2 driblinguri, dadea mingea pe la spate, pac se intorcea ca titirezul.
Si l-am masurat! Pai, avea 32 de kilograme si 1.45 m! Am ramas masca! Am crezut ca nu e posibil asa ceva! Ma jur! Nu am vazut fotbalist mai mic in viata vietilor mele! E clar, numai MM putea sa imi faca asa ceva", a povestit Becali la gsptv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu