Gigi Becali și Porumboiu vor să boicoteze campionatul

Gigi Becali a recunoscut că nu a fost penalty în meciul Steaua – FC Braşov, dar a precizat că echipa sa ar fi trebuit să primească o lovitură de la 11 metri la partida de la Piatra Neamţ cu Ceahlăul. Latifundiarul din Pipera a dezvăluit la GSP TV că a discutat cu omologul său de la Vaslui, Adrian Porumboiu, şi au căzut de acord ca cele două echipe să nu înceapă returul dacă CCA nu va aduce brigăzi străine.


"Eu zic că n-a fost penalty, dar eu nu vreau de la arbitri ce nu e al meu. Eu vreau ce este al meu, adică 11 metri la Piatra Neamţ. Eu am spus că este un Dumnezeu sus şi nu se poate să lase nepedepsite greşelile arbitrilor care fac asta, pentru că le fură munca acestor copii. Eu nu pot să-l suport pe Mitică Dragomir cu răutăţi la adresa mea, pentru că nu suport, deşi i-am promis că nu mai zic nimic despre el. Cum să fiu eu avantajat de arbitri? L-am sunat în pauza meciului pe Adrian Porumboiu şi i-a propus să nu începem returul fără arbitri străini, nu mai suport. Dar să fim bărbaţi adevăraţi, să semnăm cu sânge pe hârtie că aşa vrem. Porumboiu mi-a dat cuvântul lui de onoare că semnează că nu începe returul până nu aducem arbitri străini. Eu nu vreau niciun fel de avantaje din partea arbitrilor, eu vreau doar să fiu arbitrat corect, atât!", a declarat Gigi Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu