Gigi Becali îi atacă pe rapidişti: "Au 10 puncte luate cu ajutorul arbitrilor, Steaua trebuia să fie peste ei"

Patronul Stelei, Gigi Becali, a spus că giuleştenii au beneiciat de ajutor din partea "fluieraşilor" şi că locul lor în clasament este unul mincinos.

"La ora asta, Rapidul are 10 puncte luate cu ajutorul arbitrilor, Steaua trebuia să fie peste ei. Am calculat eu toate punctele lor luate cu ajutorul arbitrilor. Dumnezeu face echilibru şi o să vedeţi că le vor lua punctele astea.

Steaua tratează cu maximă seriozitate şi cu abnegaţie meciul cu FC Braşov. Voi trece mîine pe la echipă. Pentru noi devine foarte importantă calificarea în primăvara europeană. Nu am nevoie să îl îmbărbătez pe Ilie Stan, eu l-am asigurat că îl las să îşi facă treaba.

Le-am spus jucătorilor să facă tot ceea ce pot şi să o scoată la capăt în aceste ultime jocuri şi voi aduce 3-4 jucători de mare valoare. Batem Schalke şi sîntem calificaţi. Nu ne interesează decît victorie la nemţi.

A jucat U Cluj cu CFR. L-am sunat pe Walter şi i-am spus că am o rugăminte şi să îmi dea un răspuns acum. L-am întrebat cîţi bani îmi dă ca să îl iau pe Cristea. A doua zi eram supărat că pierdusem şi l-am întrebat şi pe Vasile Şiman cît îmi dă ca să îl iau pe Curelea", a spus Gigi Becali la "Meciul Zilei", la GSP TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu