SOC!!!!! Gigi Becali a vrut să-i vândă Steaua lui Viorel Păunescu

Acum o saptamana a vrut sa vanda Steaua !!!!!
"La Steaua am venit şi am dat bani. La un moment dat se strânseseră nouă milioane şi jumătate de dolari şi le-am zis că ori îmi dau banii, ori îmi dau acţiuni. Era vorba să fim trei care să preluăm clubul, eu cu fraţii Păunescu şi Piţurcă. Ei au zis că nu au bani să îmi dea, aşa că am rămas eu cu acţiunile", a spus Gigi Becali la GSP TV.
Şeful Stelei a făcut apoi o declaraţie incendiară: "I-am zis şi acum o săptămâna lui Viorel Păunescu că, dacă îmi dă banii, o să îi dau Steaua. Nu ştiu de ce spune Dragomir că eu l-am păcălit pe Viorel Păunescu. Am bani destui şi acum, dar nu îi bag la fotbal. Uite la Borcea, care a zis că dă clubul gratis, numai să vină cineva care să investească bani în club, dar nu vine nimeni".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu