Arta negocierii cu Gigi Becali: de la "Ce tot vrea ăla? Nu am timp de el!", la "Ne înţelegem, tată!"

Considerând că nu şi-a făcut bine treaba la Steaua, Gigi Becali a decis să nu-i mai achite niciun ban lui Roni Levi după ce acesta a semnat cu Anorthosis Famagusta. Cu tot cu salarii restante, prime din campionat, prima pentru calificarea în grupele Europa League, datoria latifundiarului din Pipera către israelian se ridică undeva în jurul sumei de 100.000 de euro.


Roni Levi a încercat printr-un intermediar să dea de Gigi Becali, dar latifundiarul din Pipera a refuzat categoric să dialogheze cu acesta. "Ce tot vrea, mă, ăla? Hai, spune-i la revedere că nu am timp de el. Când a plecat de la Steaua, m-a lăsat pe locul opt, spune-i ciao, că nu vede nimic de la mine", a tunat mai marele roş-albaştrilor.

"Ok, spune-i lui Gigi că eu nu o să vă mai caut niciodată. Mă voi duce la FIFA, iar de acum o să ne auzim doar prin intermediul avocaţilor", a fost replica lui Roni Levi.

La auzul acestor vorbe, Gigi Becali şi-a schimbat atitudinea. Aflat la Poina Braşov, patronul Stelei a recunoscut datoria către fostul antrenor pe care l-a invitat la tratative în România.

"De ce să se ducă, tată, la FIFA? Suntem oameni, o să ne înţelegem. El vrea să rezolve prin telefon, să vină şi el în ţară să discutăm, ne înţelegem. O să îi dau banii", a spus Becali.

Prosport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu