Walter a fugit din "palatul" lui Gigi Becali

Florian Walter, patronul Universitatii Cluj, a fost protagonistul unei scene incredibile, miercuri, cand a fugit din "palatul" lui Gigi Becali.
Walter venise la Bucuresti pentru a discuta cu finantatorul Stelei despre alegerile care vor avea in curand pentru a desemna reprezentantii cluburilor din Liga 1 in Comitetul Executiv al FRF.

Patronul lui "U" a ajuns la birourile lui Becali in timp ce acesta sustinea o conferinta de presa. S-a instalat intr-o camera si a asteptat ca latifundiarul sa isi termine intalnirea.

Numai ca Becali a venit peste el cu tot cu ziaristi, provocandu-i o reactie nervoasa.

"Ce dracu' e asta, ba? Pa! Am plecat!", a spus Walter in timp ce isi imbraca nervos sacoul. Imediat, el a fugit de la "palat".

"M-a indispus, eu nu stiam ca are reactia aia. Am vorbit dupa aia cu el, s-a intors, mi-am cerut scuze. Am ramas blocat, nu stiam ca e asa. Walter mi-a spus ca a avut multe atacuri din partea presei, mai ales in Cluj, si a zis ca nu vrea sa apara. Eu nu am stiut, am vrut sa fac o gluma", a afirmat Gigi Becali.

Ulterior, cei doi au discutat o buna bucata de timp, despre alegerile in Comitetul Executiv al FRF, despre transferuri si despre aducerea arbitrilor straini in Liga 1.

ziare.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu