Gigi Becali cere arbitri străini la derby-uri şi oferă şi bani

Gigi Becali, patronul Stelei, îl roagă pe Ion Crăciunescu să accepte rugăminţile cluburilor şi să aducă arbitri străini la meciurile importante.
"Nu s-a întîmplat niciodată ce a fost în ultimele două luni în fotbalul românesc. Dacă l-a dat afară pe Radu Petrescu, eu îmi cer iertare: «Crăciunescule, iartă-mă!».

Vreau arbitri de top, primii trei din lume la meciurile cu Rapid, Vaslui, Dinamo şi CFR Cluj. Dau eu 30.000 pentru meciul cu CFR Cluj, sînt banii mei, echipa mea. Vreau patru arbitri străini, ce te doare? Îl rog din inima mea, plătesc eu 100.000 pentru patru meciuri", a spus Gigi Becali, conform gsp.

...despre protestul arbitrilor români: "Îşi dau foc la valiză singuri, care-i problema mea? Să fie sănătoşi, nu mai arbitrează la noi, să protesteze la tata la cimitir. Îi degradăm şi îi lăsăm şi fără serviciu. Aducem arbitri străini, ducem lipsă în lumea asta? 500% cluburile vor arbitri străini. Fac şi eu protest"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu