Gigi Becali despre Tanase si Hagi

Cristian Tănase a fost transferat în 2009 de la FC Argeş, Gigi Becali plătind în schimbul jucătorului 1,8 milioane de dolari pentru 50 la sută din drepturile federative ale acestuia. În cazul unui transfer ulterior, FC Argeş ar urma să primească 50 la sută din suma pe care Steaua ar încasa-o.
"Habar nu am de vreo ofertă pentru Tănase. Eu am obligaţia pe doi ani şi jumătate să le dau celor de la FC Argeş 50 la sută din Tănase, dar nu e nicio problemă, că mai semnez un contract cu el şi gata. După ce că le-am dat 1,5 milioane, ce, sunt prost să le mai dau încă jumătate din ce iau pe el?! Tănase nu valorează niciun ban, pentru că ceva ce nu e de vânzare nu valorează niciun ban", a spus Becali.

Gigi Becali a afirmat că fundaşul Iasmin Latovlevici se mai poate transfera la AS Saint-Etienne, având în vedere că transferurile se încheie la 31 ianuarie. "E posibil să plece Latovlevici, pentru că francezii aşa au făcut şi cu Bănel, l-au luat în ultima zi de transferuri", a adăugat Becali.
Finanţatorul stelist nu crede că echipa fostului internaţional Gheorghe Hagi, Viitorul Constanţa, va rezista în Liga I. "El va promova în Liga I, dar e foarte greu. E posibil să vină cu un spirit nou, dar dacă nu vine cu aşa ceva, şi mi-aş dori să nu o facă, atunci Hagi va fi învins. Trebuie să vină cu un spirit nou, cu jucători noi şi trebuie bani foarte mulţi, pentru că altfel nu are cum să reuşească", a subliniat Becali.
Gigi Becali s-a arătat încântat de evoluţia Stelei în partida amicală cu Levski Sofia, încheiată cu victoria formaţiei române, scor 2-1. "Omogenitatea contează foarte mult, dar când jucătorii sunt valoroşi, aceasta se face în trei-patru jocuri, iar când nu ai, atunci durează şi doi ani. Nu am nicio emoţie, mingea nu stă aproape de poarta noastră, aţi văzut că la fel face şi Barcelona. Când lucrurile merg bine, sunt cel mai bun conducător, cel mai bun cârmuitor, cel mai dulce şef, dar când nu merg, atunci e dezastru. Mi-au plăcut toţi jucătorii aduşi acum, chiar mă uitam la Machado, că la atacanţii de careu mingea sare ca din perete, dar la el mingea se lipeşte", a precizat Becali.
În cazul în care FC Steaua va ajunge în finala Ligii Europa, Gigi Becali a precizat că va construi o catedrală, un orfelinat sau un azil de bătrâni. "Dacă ajung în finală pot construi o mare catedrală, un orfelinat, un azil de bătrâni, nu fac lucruri diavoleşti să mă tund sau să mă vopsesc", a explicat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu