Gigi Becali face misto de Borcea :) Gigi: "Borcea e fiert, înjură pe Facebook. Sper să-l împac, îi dau voie să-l ia pe Bicfalvi"

Patronul Stelei, Gigi Becali, a aflat că dinamovistul Cristi Borcea este foarte supărat după ce Paul Pîrvulescu a ajuns la echipa antrenată de Ilie Stan.

"Eu i-am dat voie finului să discute cu Bicfalvi. Jucătorul a avut două opţiuni: Dinamo sau Vaslui. Porumboiu mi-a cerut voie să negocieze cu el, Bicfalvi îşi alege unde vrea să meargă. Nu am mai vorbit cu Borcea de Pîrvulescu, probabil e supărat.

Am înţeles că Finu' nu mai vrea să aibă nici un fel de respect faţă de mine. Aşa am auzit de la unele persoane, că i-ar fi înjurat pe toţi steliştii, că nu vrea să mai ştie nimic de nimeni de la Steaua. Uitaţi-vă pe Facebook să vedeţi ce a scris! Din punctul meu de vedere o relaţie naş-fin nu poate fi afectată de un transfer. Dar ei trebuiau să se gîndească înainte să facă oferta pentru Chipciu.

Oameni precum Cristi Borcea sînt oameni care nu reacţionează la lucruri materiale. Aşa l-am cunoscut şi aşa vreau să cred că va rămîne. Se schimbă cu totul cînd e vorba de Dinamo, dar şi eu ştiţi cum m-am comportat cu Hagi, care e naşul meu.

Eu nu am voie să iau jucători doriţi de Dinamo, dar ei au voie să-i facă ofertă lui Chipciu? Le-am arătat eu. Aduceţi-vă aminte cum am fost eu tratat în "Ştefan cel Mare", cu imaginile de pe tabelă. Eu nu pun paie pe foc", a spus Gigi Becali la emisiunea Versus, pe GSP TV.

Conform unor surse, ruptura dintre Borcea şi Becali s-ar fi produs ieri, cînd cei doi au discutat la telefon, iar convorbirea s-a întrerupt la un moment dat şi nu s-a mai reluat ulterior.
În vîrstă de 23 de ani, Eric Bicfalvi a evoluat de 92 de ori în Liga 1 şi a înscris de două ori. În acest sezon, mijlocaşul a bifat 10 prezenţe în campionatul României pentru Steaua. Conform unei declaraţii date de patronul stelist, Eric ar avea un salariu de doar 2.700 de euro pe lună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu