Râzi cu lacrimi! Gigi Becali, «dedicaţie de dragoste» pentru Cristi Borcea

Manuel D. Dinculescu, DJ Andi şi Anca Maco, le-au demonstrat ascultătorilor că Gigi Becali, patronul echipei de fotbal Steaua Bucureşti, este o persoană caldă, care are momente de sensibilitate, în special când vine vorba despre prieteni.
Plecarea la Miami a finului său, Cristi Borcea, acţionar al echipei de fotbal Dinamo Bucureşti, l-a afectat pe Gigi Becali care, într-un moment de slăbiciune s-a înregistrat în palatul său de pe Aleea Alexandru în timp ce îi cânta lui Borcea o piesă de dor. Matinalii de la Radio 21 au pus mâna pe înregistrare şi au difuzat-o în premieră la radio.
"Hai, vino Borcea de la Miami! Să urle câinii şi toţi duşmanii! Vreau să te văd iar mare spartan, cum te umfli tu ca un curcan. Borcea de-o vreme o arde bizar, se lasă de fotbal şi nu vrea scandal. Nu are chef de blaturi deloc şi eu mă întreb cu cine mă mai joc", cântă plin de amărăciune patronul echipei de fotbal Steaua Bucureşti, pe ritmurile piesei "Danza Kuduro", interpretată de Don Omar si Lucenzo.
"Piesa lui Gigi Becali s-au auzit în premieră la Radio 21 şi astfel am reuşit să demonstrăm că Gigi Becali poate fi şi o persoană caldă, cu sentimente, căreia îi este dor de vechiul său prieten şi fin, Cristi Borcea. Acum sperăm să nu se supere pe noi! Ne-am amuzat foarte tare atunci când am pus cap la cap muzica şi versurile şi credem că a ieşit ceva frumos!", spune Manuel D. Dinculescu, unul dintre cei matinali de la Radio 21.
Declaraţia muzicală a lui Gigi Becali pentru finul Cristi Borcea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu