Gigi Becali vrea să facă o biserică de lux, doar pentru oameni bogați

Gigi Becali vrea să facă o biserică de lux, doar pentru oameni bogați
Sătul să se lovească la fiecare pas de săraci și cerșetori cînd merge la slujbă, Gigi Becali a demarat în Pipera lucrările la construcția unei biserici exclusiv pentru oameni bogați. Latifundiarul este sătul să vadă în fiecare duminică atîta lume sărmană: "Plec deprimat de la slujbă. Numai șchiopi, ciungi, chiori, femei cu copii bolnavi, handicapați. M-am săturat. Păi, eu mă duc la slujbă să mă simt bine, să ascult corul, să mă rog în liniște și, ce să vezi, plec un pachet de nervi, înjurînd de toți sfinții. Mă calcă pe bombeuri, îmi strică paltonul și costumele..."
Preotul care va oficia la această biserică – pe care Becali îl vrea fără barbă și lațe – va elibera carduri de acces în biserică doar celor care aduc extrase de cont bancar din care să reaiasă că sînt niște oameni bogați. De asemenea, vor avea acces gratuit verii și nepoții lui Gigi Becali
Gigi Becali nu renunță totuși la pomeni: "Voi da în continuare de pomană celor săraci, dar numai mîncare și doar printr-o firmă de catering. Ei trebuie să stea acasă și le vine pomana la ușă. Să nu mai umble pe străzi aiurea și să nu-i mai văd la biserica mea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu