Steliştii nu se mai opresc din chefuit! Becali i-a chemat la palat să-i cinstească după calificarea în "primăvara europeană"!

Finanţatorul FC Steaua, Gigi Becali, i-a chemat pe jucătorii echipei antrenate de Ilie Stan la imobilul din Aleea Alexandru, sâmbătă, pentru a le mulţumi pentru calificarea în primăvara europeană şi a discuta cu e.

becali

"Am băut un pahar de şampanie cu ei, i-am felicitat, am discutat despre prime, viitor, jocul cu Sibiu, ce va fi în continuare, despre pregătirea de iarnă de la munte. Va fi un Moş Crăciun bogat, merită oamenii. În ianuarie când vin banii de la UEFA le voi da banii. Am vorbit cu Mihai Costea, el spune că nu s-a supărat că s-a calificat echipa, ci că nu a jucat. A zis că el suferă când nu intră pe teren. L-am certat puţin, dar le-a spus şi jucătorilor să aibă răbdare că e un copil răsfăţat. I-am zis şi lui Florin Costea că vreau să îl ţin. Sunt mofturi şi capricii, nu contează, aşa sunt jucătorii mari. Nu ştiu ce vrea Ilie Stan, e problema lui, eu fac ce depinde de mine", a declarat Becali la gsptv.
Steaua va întâlni, luni, pe teren propriu, de la ora 20.30, echipa Voinţa Sibiu, în prima etapă a returului Ligii I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu