EXCLUSIV: Gigi Becali, la Dincolo de aparente: “Sunt hipersensibil si cel mai mic lucru ma poate afecta”

Sambata, 31 decembrie, telespectatorii Antenei 2 vor avea ocazia sa descopere omul Gigi Becali, in spatele personajului pe care il afiseaza lumii intregi. De la ora 17:00, in cadrul emisiunii moderata de Florentina Fantanaru, “Dincolo de aparente”, Gigi Becali va vorbi despre momentele din copilarie care i-au lasat o amprenta adanca pentru tot restul vietii, despre familie, cat si despre hipersensibilitatea sa pe care o ascunde.

Intrebat ce femeie din familia sa respecta cel mai mult. Gigi Becali a marturisit: “Cel mai mult am iubit-o pe bunica mea.Este femeia langa care dormeam in pat, m-a crescut si ma considera ca pe copilul ei. Ea nu ma certa niciodata si nu vedea niciodata ce fac rau.”

Pe tatal sau, Gigi Becali il considera o “icoana vie”: “N-am vazut la el portofel,nu am nici eu si nici nu am avut. Tata toti banii ii strangea si ii baga in buzunar, iar mama care era croitoreasa ii facea buzunarul drept mai mare pentru ca incasa foarte multi bani si nu vroia sa-i piarda sau sa-i fure cineva.”

“Mainile tatalui meu si fata le tin minte cu sfintenie.Dar mainile lui imi sunt mai rau intiparite in minte,pentru ca atunci cand a murit tata, in ‘89, el a vrut sa fie ingropat de o caruta cu cai albi, iar eu am pus mana mea pe mana lui si doikm am tinut ochii inchisi pana la cimitir.Tot ce fac in viata mea, ma calauzesc dupa tata!”, a mai marturisit Gigi Becali.

Continuand sirul confesiunilor, Gigi Becali a uimit prin urmatoarea marturisire: “Sunt hipersensibil si cel mai mic lucru ma poate afecta”.

Cat despre dorintele sale pentru noul an, finantatorul Stelei a enumerat: “In viata asta imi doresc o banca, sa ma ocup de fotbal si de oi!”

Vorbind despre preferintele sale culinare, Gigi Becali a dezvaluit ca unul dintre alimentele care nu-I lipsesc de la absolute nicio masa este…branza: “Mananc doar branza facuta de mine si o mananc cu orice: cu piersici, cu cirese, cu compot, cu pepene, cu ciorba, orice cu branza!”, a relatat invitatul Florentinei Fantanaru.

Mai multe dezvaluiri incendiare, telespectatorii pot urmari sambata, 31 decembrie, de la ora 17:00, in cadrul emisiunii “Dincolo de aparente”, de la Antena 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu