Becali a încurcat iar numele fotbaliştilor Stelei

Gigi Becali e la fel de confuz ca şi jocul echipei sale. La conferinţa de presă de ieri, finanţatorul Stelei l-a confundat pe  Băjenaru cu Boştină!
Gigi Becali spune la fiecare două-trei etape că vrea să mai dea afară nişte jucători sau că vrea să mai cumpere alţii. De atâtea ori a tot schimbat lotul în declaraţii, încât chiar a ajuns să nu mai ştie ce fotbalişti are la echipă! Ieri, patronul l-a confundat pe Liviu Băjenaru cu ex-stelistul Gabi Boştină, care a părăsit echipa latifundiarului încă din 2007!
„La mijloc îl avem pe băiatul ăsta, Boştină, care după părerea mea ar trebui să fie mijlocaş central, nu stânga!", a declarat Becali.
De „botezul" lui Gigi n-a scăpat nici directorul sportiv Narcis Răducan. „Cât despre Narcis «Răducanu», vă spun sincer că acest om nu va lua niciodată vreo primă", a mai spus Becali.
Finanţatorul Stelei a anunţat ieri că a reuşit să-i convingă pe Bourceanu şi Nikolic să vină la Steaua. "Bourceanu e un gladiator care îşi ia sabia în mâna şi se duce până în poarta adversă", a spus Gigi.
«Ce idiot am fost că am crezut în Bicfalvi»
Gigi n-a scăpat prilejul de a mai critica nişte jucători. Primul pe listă: Eric Bicfalvi. "Cu Eric Bicfalvi la mijloc nu poţi juca fotbal. Eu am fost un idiot că tot am crezut în el şi tot l-am ţinut pe acolo".
N-a scăpat nici Latovlevici: "El va mai juca când s-o mai gândi să aibă din nou viteza pe care o avea... El urca, era bun pe atac, dacă nu mai e bun nici pe atac, de ce să-l mai ţii?".

click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu