Gigi Becali la finalul meciului: "Trebuia să le dăm 7, nu vreau ca adversarii să mai treacă de mijlocul terenului"

La finalul meciului Steaua - CS Mioveni 4-0, patronul roş-albaştrilor a intervenit la GSPTV pentru a vorbi despre rezultatul final al meciului cu Mioveni.

Dacă la pauză a avut numai cuvinte de laudă pentru jucătorii săi, reacţia sa a fost cu totul altfel al final: "Steaua nu este încă ceea ce vreau. Ar trebui ca echipe nou promovate, precum Mioveni, nici să nu treacă de mijlocul terenului. Nu vreau 4-0, ci 7-0", a spus Gigi Becali la GSPTV

Patronul şi-a ales şi preferaţii din meciul cu Mioveni: "Mihai Costea va ajunge un mare-mare fotbalist, dacă va fi serios. Sper că a văzut şi Victor Piţurcă meciul, îi spun că Tănase, Bourceanu şi Matei nu trebuie să lipsească de la naţională".

Entuziast la pauză
Gigi Becali e în sfîrşit mulţumit de echipa sa! Patronul echipei din Ghencea a vorbit în pauza meciului cu CS Mioveni, la 1-0 pentru roş-albaştri, despre evoluţia echipei sale. I-a lăudat pe Tatu şi pe Mihai Costea, dar l-a taxat pe Florin Gardoş, care a rămas pe bancă la meciul din această seară.

"Aţi văzut că-şi revine echipa?! La ora asta n-am decît cuvinte de laudă faţă de echipa mea. Nu avem încă dirijorul de la mijlocul terenului, cînd o veni şi el mai discutăm. După ce vine şi Prepeliţă, Brandan o să joace fundaş stînga.

Mă deranjează că fundaşii laterali nu urcă prea des. Golul a venit pînă la urmă de la Matei, care a făcut o primă repriză foarte bună. Celor mulţi care zic că s-a păcălit Becali cu Mihai Costea, nu am decît să le spun că pe mine mă încîntă acest jucător. El e viitorul echipei naţionale", a spus Becali la GSPTV.

Patronul echipei din Ghencea a comentat şi prestaţia lui Bourceanu, jucătorul transferat în urmă cu cîteva zile de la Poli Timişoara.

"Bourceanu mai are de muncă. Nu este încă ceea ce voiam eu şi nici ceea ce a fost la Timişoara. Oricum, am răbdare cu el. Mi-a şi spus că se teme că nu o să se ridice la nivelul jucătorului pe care l-am conturat eu. Zicea că l-am lăudat prea mult".

De asemenea, Becali a comentat în stilu-i caracteristic decizia lui Ronny Levy de a-l lăsa numai pe banca de rezerve pe Florin Gardoş: "Ne-a pierdut două meciuri, era normal să fie rezervă. De ce credeţi că avem atîţia jucători, să-i mai şi schimbăm dacă ceva nu merge. O să vedeţi cum o să joace de acum. Pentru postul lui trebuie să fii numai ochi şi urechi, să auzi şi vîntul cum adie. N-aţi văzut că nimeni nu respiră lîngă Iliev?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu