Becali a vrut din nou să-l schimbe pe Dragomir! I-a convocat la Palat pe şefii cluburilor, dar a avut parte de o surpriză

Gigi Becali a vrut din nou să-l schimbe pe Dumitru Dragomir, cu care se află în conflict după vânzarea drepturilor TV. Patronul Stelei a organizat o şedinţă la Palat, convocându-i pe toţi reprezentanţii cluburilor din Liga I, dar numai 3 conducători s-au prezentat.

"Gigi Becali a vrut să organizeze un punci să mă schimbe. A chemat preşedinţii de cluburi la el la palat, dar au fost doar patru cluburi prezente: Steaua, Sportul, Pandurii şi Dacia Mioveni. N-are nicio şansă, domnule. Unu' dintre cei care au fost acolo nici nu ştia de ce a fost chemat. Doi dintre ei m-au sunat imediat să-mi povestească ce s-a întâmplat. A fost un fâs, s-au prezentat doar 3 conducători. Eu nu mă mai împac în viaţa mea cu el, am încercat acum şase luni, dar nu se mai poate", a declarat Dumitru Dragomir la DigiSport, în cadrul emisiunii Fanatik Show.

Un comentariu:

  1. am o curiozitate..cu ce te-a fascinat Gigi Becali atat de mult incat sa scrii despre el?

    RăspundețiȘtergere