Atacantul l-a condiţionat pe Gigi Becali, iar patronul Stelei a acceptat! Florin Costea: "Semnez dacă-mi promiţi că nu mă critici şase luni!"

"Perla" Craiovei a semnat contractul cu Steaua, dar nu înainte de a primi promisiunea lui Gigi Becali că nu-l va terfeli prin presă sau la TV timp de jumătate de an.

Înţelegere. Florin Costea a bătut palma cu Gigi Becali şi a primit, la semnătură, 250.000 de euro
Înţelegere. Florin Costea a bătut palma cu Gigi Becali şi a primit, la semnătură, 250.000 de euro
Atacantul pe care Adrian Mititelu, finanţatorul echipei dezafiliate, Universitatea Craiova, nu a ezitat să-l ridice tot timpul în slăvi, a ales culorile "roş-albastre", aşa cum o făcuse fratele său, Mihai, cu câteva luni înainte. Numai că Florin Costea a pus o condiţie pe care Gigi Becali nu a mai întâlnit-o de când s-a băgat în fotbal. Pur şi simplu, fotbalistul i-a cerut finanţatorului să nu-l critice vreme de şase luni, în ziare sau la TV. Gigi a rămas mască şi nu i-a dat un răspuns imediat. Costea i-a explicat acestuia că nu se află în cea mai bună formă fizică, accidentarea sa din urmă cu un an fiind una dintre cauzele principale.

"Nea Gigi, eu nu pot să-ţi promit că mă vei vinde cu 20 de milioane de euro la vară, dar te rog doar să nu mă critici până la iarnă, în presă, la TV. Nu stau bine cu pregătirea fizică şi am nevoie şi de o perioadă să mă integrez", i-a spus jucătorul lui Gigi Becali.

Patronul a acceptat, promiţându-i apoi lui Florin Costea că nu se va lua de el, indiferent de jocul pe care-l va presta.

cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu