I-a închis gura lui Gigi! "Am rămas blocat, nu-mi vine să cred!" Prima decizie a lui Becali după atacul lui Borisov

Declaraţii incredibile făcute astăzi de patronul lui ŢSKA la adresa Stelei: "De mult timp mă ocup de gunoi, acum trebuie să răspund unor gunoaie". Aceste replici l-au lăast fără replică pe patronul Stelei, Gigi Becali.

"Nu am ce să-i răspund unui astfel de om. Eu mi-am luat nevasta şi am plecat în restaurant, el are 87 de bodyguarzi. O să vorbesc mâine cu Argăseală să vedem ce se poate face. Habar n-am cine e, nu îl cunosc", a spus Gigi Becali la Gsp TV.

Becali a spus că nu va merge joi la Sofia pentru a urmări meciul retur dintre ŢSKA şi Steaua: "Cum să te duci la un om care a făcut astfel de declaraţii? Să fie sănătos el cu gunoaiele lui. Am rămas blocat, nu-mi vine să cred. Astea nu sunt declaraţii de oameni civilizaţi. Să ajungi la nivelul asta... nu îmi vine să cred", a continuat Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu