Gigi Becali acuză arbitrajul: "Haţegan a fluierat anti-Steaua, n-am mai văzut aşa penalty niciodată"

"Echipa pe care o vreau eu nu este asta, care e condusă cu 2-0 de Astra. De asta am plecat. Am dominat toată prima repriză, a făcut însă Latovlevici acea greşeală. Se mai întîmplă!", a spus Becali la DigiSport Special.

Finanţatorul roş-albaştrilor a comentat şi arbitrajul lui Ovidiu Haţegan, spunînd că acesta a condus tot timpul împotriva echipei sale.

"La prima impresie am crezut că e penalty, dar după ce am văzut reluările m-am răzgîndit, 11 metri ca ăsta n-am mai văzut niciodată. Oricum, Haţegan a fost tot timpul împotriva noastră. Chiar dacă nu dădea acel penalty, s-ar fi terminat 1-1. Nici aşa nu eram mulţumit. Consider că meciul din seara asta a fost un accident!

Nu vreau să îi mai critic pe jucători, să nu le fac rău înaintea meciului cu ŢSKA, dar eu nu mă aşteptam la un asemenea meci. Echipa lui Becali nu trebuie să joace aşa! Greşelile lui Iliev şi Latovlevici sînt inadmisibile, sper să nu se mai repete aşa ceva. Deocamdată nu mă bag pentru că merg lucrurile binişor, cînd n-or să mai meargă o să mă implic, nu pot să las echipa dacă nu merge", a mai spus Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu