Gigi Becali: "Soţiei mele nu îi convine când sunt ironizat, când mai fac un gest nedemn de mine!"

Patronul Stelei, Gigi Becali, a mărturisit că uneori mai face şi lucruri de care nu este mândru şi care o mai deranjează şi pe soţia sa.

bec
Recent, Gigi Becali a fost invitat de un profesor de teatru de la o Universitate din Bucureşti să le vorbeasă studenţilor, gest de care patronul Stelei s-a arătat profund onorat. Acesta a vorbit la Realitatea de lipsa de emoţii şi despre viaţa în faţa camerelor de luat vedere. "În ţara mea nu am avut emoţii, doar puţin acolo, la Parlamentul European. Cum să am emoţii în faţa studenţilor? Nu, acolo va fi o plăcere, eu nu dau un test, când esti în Parlamentul Europei se dau teste. Aici dau lecţii", a declarat Becali.
Despre fetele sale, acesta spune că au note foarte mari la şcoală, spre deosebire de el. Totuşi, soţia sa nu este mereu de acord cu ceea ce face latifundiarul din Pipera.
"Nevastă-mea m-a întrebat şi ea cum de n-am emoţii, câteodată fac şi eu nişte gesturi care nu sunt chiar de bun simţ, mă întreabă cum de nu ma gândesc. Câteodată nu îi convine nici ei când sunt ironizat, când mai fac un gest nedemn de mine, dar  s-a obişnuit. A spus că are o singură dorinţă, vrea ca ea şi fetele sa nu intre în vizorul camerei", a declarat Gigi Becali.

cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu