Dialog INCENDIAR Gigi - Levy!

Gigi Becali l-a bagat astazi in sedinta pe Levy. A fost PRIMA DISCUTIE pe care Becali a avut-o cu antrenorul de cand a venit la Steaua.

Dialog INCENDIAR Gigi - Levy! Antrenorul si-a facut praf un jucator in fata lui Becali! Vezi tot ce si-au spus cei doi: "Am vorbit azi cu Levy, nu am vorbit cu el deloc pana azi. I-am zis asa: Tu sa nu te iei dupa ce se aude, ca pleci, ca Ronny pleaca, ca nu mai stiu eu ce. Am vrut sa vorbesc cu tine sa lamurim ceva. Eu nu sunt suparat pentru meciul de la Astra, noi am dominat, a fost si penalty-ul ala inexistent pentru Astra, nu e relevant pentru mine ce s-a intamplat la Ploiesti.
E un accident, eu nu vreau sa te afecteze nimic, d-aia am vrut sa vorbesc cu tine.
El mi-a mie in felul urmator: am vrut sa il schimb pe Nikolici inca din minutul 5, iti dau cuvantul meu de onoare, dar n-am vrut sa il fac de ras pe baiat! Mi-am dat seama dupa 5 minute ca trebuie sa il schimb, dar am stat pana in minutul 35", a spus Becali la gsptv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu