Gigi Becali, atac fără precedent la adresa lui Ianis Zicu! "Dacă era mare fotbalist, îl luam eu, nu se ducea la bulgari"

Gigi Becali a declanşat un atac fără precedent la adresa lui Ianis Zicu, cu o zi inaintea meciului Steaua - ŢSKA Sofia din play-of-ul Europa League. Patronul Stelei a declarat că nu l-a dorit pe Zicu la Steaua.
 "Dacă Zicu e cel mai bun om al lor, m-am convins. Dacă îşi pun toată baza în el.. Când joacă cu echipe mari nu atinge mingea. Nu aţi văzut şi la naţională? Vă luaţi după MM că e bun? Sunt prime, d-aia îl laudă! Dacă era mare fotbalist, îl luam eu, nu se ducea la bulgari. Anul trecut a ieşit golgheter că stătea la pomana porcului. Dacă era mare fotbalist, rămânea la Inter Milano. Dar aia i-au dat papucii. Nu va atinge mingea cu Steaua", a spus Gigi Becali în cadrul unei conferinţe de presă.
 Becali le-a promis o prima fabuloasă jucătorilor dacă se vor califica în grupele Europa League: "Nu am nicio emoţie, cu echipa asta jucăm finala Europa League. Jucătorii au promisă o primă de 10.000 de euro de fiecare."
El a menţionat că nu va merge la meciul retur cu ŢSKA Sofia pentru că oficialii bulgari nu şi-au respectat promisiunea de a-l lăsa pe Moraes să joace pentru Steaua. "E o problemă de onoare a unor oameni care au promis, cei de la ŢSKA. Când spuneam de Moraes mă bazam pe nişte promisiuni şi pe nişte acte. Nu o să merg la meciul retur, la nişte oameni fără onoare. Îi batem acum şi la revedere" , a mai spus conducătorul stelist.
Meciul Steaua - ŢSKA Sofia se joacă joi, de la 20:30, în direct pe ProTV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu