Gigi Becali, invitat să le vorbească studenţilor la teatru! "Mă simt onorat să discut cu ei! Eu nu am fost niciodată student!"

Patronul Stelei, Gigi Becali, a fost întodeauna un om cu simţul umorului. Felul lui dezinvolt şi modul în care se comportă în faţa camerelor de luat vederi l-au adus în atenţia unui profesor al unei facultăţi de teatru din Bucureşti.

becali
Dascălul l-a invitat pe Becali să le vorbească studenţilor la actorie şi să le arate că e foarte simplu să nu ai trac atunci când toţi ochii sunt aţintiţi asupra ta. Latifundiarul din Pipera s-a arătat încântat de idee şi abia aşteaptă să se întânească cu viitori actori ai României. "Este o onoare pentru mine să ajung să le vorbesc unor studenţi, alături de un profesor universitar. Tatăl meu şi-a dorit foarte mult să fiu student, dar eu nu am fost niciodată. O să fiu spontan cu ei şi o să le transmit modul meu de a fi", ne-a spus Gigi Becali. Patronul Stelei şi-a arătat în mai multe rânduri talentul actoricesc, el demonstrând că ar putea face faţă cu succes unei producţii cinematografice. Într-o perioadă, el şi-a lăsat şi mustaţă pentru a semăna mai mult cu actorul său preferat, Clark Gable. În trecut, Becali a declarat că, dacă s-ar fi născut în Statele Unite, le-ar fi dat clasă mai multor actori de la Hollywood.

cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu